سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

احتمالا

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ

سلام

این روزا در گیر ابلاغ گرفتن و کارهای مربوط به مدرسه هستم.سال گذشته پایه اول تدریس می کردم ولی به احتمال خیلی زیاد امسال پایه ششم هستم.

برام فرقی نمیکنه چون واقعا عاشق شغلم هستم و تو همه پایه ها کار کردم و آشنایی و تبحر کافی دارم. 

حال و هوای مدرسه گرفتم.خوشحالم که سال تحصیلی جدید به زودی آغاز میشه و باز با گروهی جدید از دانش آموزان مواجه میشم و از هر کدوم یه چیز جدید یاد می گیرم، علاوه بر این که بهشون آموزش میدم.

هدفم از این پست این بود که 

_ ایام شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران وفادارشان را تسلیت می گویم.

_ به زودی سال تحصیلی جدید آغاز میشه، پس منتظر مطالب جدید باشید.

_ با توجه به پایه تدریس، ششم، مطالب در خصوص این پایه بیشتر در وبلاگ قرار خواهد گرفت.



با آرزوی موفقیت برای همه. علمشاهی


  • فروزان علمشاهی

ششم دبستان

نظرات  (۱)

موفق باشید

مادر من معلم پایه اول هست 16-17سال سابقه تدریس اولو فقط دارن

پاسخ:
ممنونم.
کاش افتخار آشنایی با ایشون رو داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">