سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۹
مرداد
بالاخره آقای دکتر گوشی را بر می دارد، تا شروع می کنید به حرف زدن امیرعلی گوشه لباستان را می گیرد هی می کشد و صدا می زند مامان، مامان، مامان ... آنقدر شلوغ بازی در می آورد که از حرف های دکتر چیزی دستگیرتان نمی شود.

((تالاق)) گوشی را می کوبید 
  • فروزان علمشاهی
۲۷
مرداد

نمی دونم چی شد که به ناگاه به گذشته پرواز کردم.حدودای سال۷۷شایدم ۷۸،مطمئن نیستم.یادمه که خیلی بچه بودم.اکثرا جمعه ها وعده ناهار خونه ما بود چون پدرم تو شهر دیگه ای شاغل بود و معمولا حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر می رسید خونه و فقط جمعه ها بود که همگی با هم سر یه سفره ناهار می خوردیم. اون جمعه هم اومد.

  • فروزان علمشاهی
۲۴
مرداد

بعضی رفتار های ما در مقابل کودکانمان درست است و بعضی غلط.شاید خیلی از ما پدر و مادرها فکر کنیم که در راستای تربیت فرزندمان بهترین راه را انتخاب کرده ایم، ولی پیشنهاد میکنم این پست را با دقت بخوانید.

  • فروزان علمشاهی
۲۳
مرداد

سلام.این مدت بخاطر مشغله زیاد نشد که وبلاگ رو به روز کنم.ولی به زودی با مطالب جدید اعم از مشاوره تحصیلی، تدریس دروس، مشاوره تربیتی و.... در خدمت شما خواهم بود.مؤید و سربلند باشید.

  • فروزان علمشاهی
۰۸
مرداد

دانش آموزان از نظر یادگیری مطالب به سه دسته تقسیم می شوند

  • فروزان علمشاهی
۰۱
مرداد

در قسمت اول این موضوع به بیان مشکل و چرایی آن پرداختیم. در قسمت دوم 4 تمرین برای رفع این مشکل آورده شد و حالا در این قسمت به بیان 4 تمرین دیگر می پردازیم.

  • فروزان علمشاهی