سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

یک روز قورباغه ای

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

کاردستی غ

 

زمین و آسمان بهشته😍... ماه ماه اردیبهشته😍..

هر معلم کلاس اولی الان دغدغه جشن الفبا داره ولی من تو این مورد اصلا نگرانی ندارم. حالا در ادامه میگم چرا.... 

 

آغاز ماه اردیبهشت رو با جوجه های کلاسم با تدریس جذاب نشانه غ شروع کردم. باسواد شدن بچه ها خیلی خیلی اتفاق قشنگیه. همین که میتوانن بخوانن و بنویسن برای یک معلم خداقوت حسابی هست.

اکثر تدریس های من همراه یک کاردستی از نشانه ای هستن که قراره یاد بگیرن و امروز قرعه به نام قورباغه افتاد. 🐸🐸 بخاطر همین میگم من دغدغه جشن ندارم. چون روزهای سال تحصیلی رو با بچه های کلاسم انقدر شاد و خوشگل گذروندیم که نیازی به ثبت خاطره ای قشنگ تر باقی نمی مونه. البته که صد در صد جشن الفبا رو خواهیم داشت. 

با تمام خستگی ها باز هم تنها کاری که حالم رو خوب میکنه و بهم انرژی میده وقت گذاشتن برای جوجه های کلاسم و شاد کردن اونهاست. 

حیف بود در روز نوشت های وبلاگ تصویری از جوجه هام و قورباغه هاشون نباشه ولی بازم نمیشه😂

تدریس غ

 

 

پ ن: روزهای آخر سال هست و فقط یک نشانه تا پایان کتاب فارسی فاصله داریم و از همین حالا سخت دلتنگ خنده ها و بازیگوشی های بچه های کلاسم..

 

پ ن ٢: از اونجایی که در فضای مجازی امکان انتشار تصاویر دانش آموزان رو نداریم مجبور به سانسور چهره ها شدم😐 من آینه تمام نماشون هستم.. 😅

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">