سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
آبان

سلام.

از همه دانشجویان، دانش آموزان و اساتید و معلمان گرامی دعوت می شود تا تجارب خود را در حوزه فعالیت خود با ما در اشتراک بگذارند تا با نام خودشان در این وبلاگ به منظور استفاده و بهره سایر همکاران قرار داده شود.


سرمشق_ علمشاهی

  • فروزان علمشاهی
۲۷
آبان

سلام

یکی از دانش آموزانم چند روز پشت سر هم غیبت کرد.از اونجایی که دانش آموز شلوغ کار کلاس بود، همه بچه ها نبودش رو حس کردن و حتی دخترهای کلاس می گفتن کلاس بدون اون انگار کلی کمبود داره..جالبه که همیشه همین دخترها از دست این پسر شاکی بودن.

خلاصه که شنبه باورود به کلاس متوجه وجود این دانش آموزم شدم.از بدو ورود شروع کرد به شلوغ کاری و خندوندن کل بچه ها...کلی هم حرف داشت در مورد اون چند روزی که غایب بود و خونه بود.قرار شد خاطراتش رو بنویسه و بیاد کلاس بخونه.

فردا تو اینستاگرام عکس از نوشته هاش میگذارم. راستی این همون دانش آموزم هست که خیلی خوب می نویسه و به اصطلاح قلم خوبی داره.تو پست های قبلی اینستاگرام احتمالا نوشته هاش رو دیدید.

آدرس اینستاگرام f.alamshahi71

  • فروزان علمشاهی
۲۱
آبان

سلام

اول از همه اعلام کنم که من بی طرفم و اصلا فوتبالی نیستم. فقط بعد از این درنظر دارم که خاطراتی کوتاه و جالب از کلاسم براتون بگذارم.

  • فروزان علمشاهی
۱۳
آبان

سلام.

بعد مدتها با خبر خوب اومدم

کتاب مجموعه داستانهای الفبا که معرف حضورتون هست ، بالاخره تاییدیه وزارت آموزش و پرورش رو گرفت و میشه بدون هیچ منع قانونی تو کلاس ازش استفاده کرد.خداروشکر.

البته این قضیه واسه مهر ماهه ولی من الان دیدم که تو سایت هم ثبت شده.

میتونید برید و پیگیری کنید.

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی

  • فروزان علمشاهی