سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

خداحافظ

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

این پست برای تمام حاجیانی است که این روزها به پایان سفر خود رسیده اند و به سختی از مکه دل می کنند.


عکاس عکس: خودم گرفتم.

(تو خصوصی گفتید" عکس رو از کجا آوردید بگید عکاس کیه؟")

م

عجبا... چه روزها بر من گذشت و من در عین بیداری غافل بودم، از تو غافل بودم و اینک که به خودم آمدم کوله باری جز حسرت و اندوه و مصیبت دوری از تو ندارم.

خداوندا چه کنم...؟؟!!

چه کنم که گر آرامشم نباشی، آرامشی نیابم

چه کنم که گر پناهم نباشی، مامنی جز تو نخواهم

چه کنم که گر صدایم نشنوی، سمیعی جز تو نشناسم

چه کنم که گر دستم را نگیری، دستی به سویی نبرم

چه کنم که گر اشکم را نبینی، بصیرتر از تو نبینم.

خداوندا از من بگذر، در این روزهای واپسین که مهمان خانه توام. 

وای بر من که قدر نعمت نداستم

وای بر من که ساده گذشتم

وای بر من که در کنارت بودم و از تو غافل.

خدایا، دلم را خانه تو کردم.خودت خانه ات را در دلم بنا کردی و عشق تنها بهانه ای بود تا در وجودم شعله شوی. این شعله مرا به سرزمینت سوق داد، این آتش سنگ را بر اندام شیطان کوفت و این عرفان مرا در عرفه غرق در اشک نمود.

خداوندا حال این روزهایم تحویل نکن که من تازه زندگی یافتم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ * ۱۳۹۷/۰۶/۰۶


  • فروزان علمشاهی

نظرات  (۲)

چه زیبا... دلم می خواد منم برم حج. دعا کنید سال بعد با خانوادم عازم بشیم.
پاسخ:
ان شا الله
😍😍عالی بود 🌷🌷
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">