سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

خود واقعی

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

سلام. 

سال نو مبارک. ان شاء الله سال خوبی برای همه باشه. 

تا حالا شده خود واقعی خودتون نباشید؟ خیلی اوقات چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نقش بازی کردیم. گاهی نقش ها به نفع خودمون بوده، گاهی به نفع طرف مقابل.. گاهی هم..... 

تا حالا فکر کردین که چرا گاهی خود واقعی خودمون نیستیم؟ چرا باید خود واقعی خودمون باشیم؟

منتظر نظرات ارزشمندتان هستم. 

  • فروزان علمشاهی

نظرات  (۳)

باورم نمیشه پیام من رو خواندی. حالا جواب سوالت. چون نمیشه خودم باشم از اینکه حرفی بزنم مسخره بشم یا اینکه چیزی که تو ذهنمه بگم غلط باشه یا اینکه درونم رو بفهمن می ترسم. سخته خودم باشم. من برای مامانم هم نقش بازی می‌کنم.از خودم متنفرم

پاسخ:
ممنونم از حضورتون.
دقیقا جوابی رو دادید که انتظارش رو داشتم. پست بعدی رو ببینید. در پستهای آینده راهکارهای عملی خوبی براتون دارم. 
موفق باشید. 

سلام 

ولی بنده نمیتوانم نقش بازی کنم.

چون بهم میریزم.اکثرا خود واقعیم هستم.نگفتم همیشه چون شاید درنظر شما یه موارد خود واقعی نباشه.

ولی بنده همان که در دنیا واقعی همانم

پاسخ:
سلام.
ممنون از حضورتون.
میخواستم به همین برسم.. اینکه نقش بازی کردن در ظاهر شاید مطلوب باشه ولی از درون فرد رو نابود میکنه تا جایی که اعتماد به نفسی برای فرد باقی نمیمونه و در قالبی پنهان شده که مال خودش نیست. 

ما همیشه داریم نقش بازی می کنیم. کی جرات داره خودش باشه😱

پاسخ:
بله متاسفانه
تا حالا فکر کردی که چرا داری نقش بازی می کنی؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">