سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

بد قول نیستم

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

سلام.

می دونم قرار بود که تو وبلاگ آزمون های کلاسی رو بگذارم، ولی نگذاشتم.

بد قول نیستم، تنها دلیلش اینه که دیگه برگه طراحی نمی کنم و از یک سری کامل از آزمون های آماده که مطابق با بودجه بندی هست استفاده میکنم. بحث تنبلی نیست، سرم شلوغه و پایه ششم هم که پر از فعالیت و... است.

امروز یکی از دوستانم سر همین مسئله من رو می زد... جالبه که تقریبا بیش از دو ساله همدیگر رو ندیدیم. می گفت من از اول سال منتظرم از آزمون های تو استفاده کنم.

خلاصه که شرمنده، البته همه چیز به پایان نمیرسه و به زودی از هنرهای هنرمندان کلاسم رو نمایی می کنم.

  • فروزان علمشاهی

ششم دبستان

فروزان علمشاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">