سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

استقلالیها...پرسپولیسیها

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ

سلام

اول از همه اعلام کنم که من بی طرفم و اصلا فوتبالی نیستم. فقط بعد از این درنظر دارم که خاطراتی کوتاه و جالب از کلاسم براتون بگذارم.

خب برام سراغ اصل مطلب. از مرکز بهداشت اومده بودن برای معاینه دندان های دانش آموزان کلاس. یکی از بچه ها که به شدت هم استقلالی بود اومد و گفت:" خانم دندانهای من اصلا مشکل نداشتن، دکتر می گفت چه خوبه که مسواک می زنی، منم الکی گفتم بله، چرا نزنم، روزی سه بار می زنم. " گفتم :" مگه مسواک نمیزنی؟" گفت : " نه بابا، مسواک واسه سوسولاست.." 

از اون طرف یکی از پرسپولیسی ها اومد و گفت: " خانم مگه استقلالی ها هم مسواک می دونن چیه..چه انتظاراتی دارین شما.." 

چشمتون روز بد نبین، تنها شانسی که آوردم این بود که زنگ تفریح خورد و من از کلاس خارج شدم و اونها رو با کل کل هاشون تنها گذاشتم....

  • فروزان علمشاهی

خاطره

ششم دبستان

نظرات  (۲)

  • احوال نویس :)
  • منم نه پرسپولیسیم نه استقلالی😤
    پاسخ:
    چقدر هم عالی
  • فتل فتلیان
  • :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">