سرمشق

مکانی برای تعامل معلمان و اولیا دانش آموزان

سرمشق

مکانی برای تعامل معلمان و اولیا دانش آموزان

سرمشق

این وبلاگ به منظور همراهی دانشجویان، معلمان و همه کسانی که جویای علم هستند ساخته و مدیریت می شود.
وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات
راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir
Instagram : f.alamshahi71
Telegram : f_alamshahi

آخرین نظرات
پیوندها

مجموعه پیک های خلاق من

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ

جلد پیک


کتاب مجموعه پیک های خلاق من شامل پیک های ریاضی برای هر تم و پیک های فارسی برای هر نشانه میباشد. این کتاب مطابق با بودجه بندی کتاب درسی طراحی شده است.هم چنین پیک ها بصورتی است که می توان از آنها در پوشه کار استفاده کرد.

این مجموعه در یک جلد ارائه شده است و قیمت آن ۱۸۰۰۰تومان میباشد.

برای سفارش کتاب با شماره ۰۹۱۵۱۰۱۵۴۸۸ خانم عباسی تماس بگیرید.

نظرات  (۲)

راستی ممنونم از اینکه ای دی تل و اینست گذاشتی.مزاحم میشم.🤣🤣
پاسخ:
خواهش میکنم.
این کتاب ها عالیه.من تو کلاسم استفاده کردم.مخصوصا روانخوانی.فکزشم نمی کردم که نویسنده اش  رو پیدا کنم.البته  شمارت توی کتاب بود ولی جسارت تماس گرفتن نداشتم.اوا  سلام یادم رفت.😅سلام.واقعا به خودم می بالم که همکاری چون شما دارم.من تو شیراز هستم.از آشنایی با شما خوشبختم.
پاسخ:
سلام.
منم خوشحالم که از این دو کتاب رضایت دارید.موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">