سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

خشم آموزی

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ

در این دنیای بزرگ قدرت هایی وجود دارد که به هوای هوس طمع و  دست به هرکاری می زنند از کشتن نزدیکان خود تا کار های کثیفی که امروزه رواج پیدا کرده است .

برخی از این قدرت های بزرگ برای حفظ قدرت و باج گیری دست بهه کار های ناعادلانه و پستی دست می زنند از جمله این کار ها می توان به راه اندازی جنگ و خونریزی در منطقه های مسلم نشین و ایجاد جنگ نرم در خانه های مردم اشاره نمود . قدرت هایی مثل امریکا برای منافع شخصی خود گروهک های تکفیری و تروریستی و جنگ افزار های رسانه ای را به وجود اورده اند که ماری شده زهراگین که به جان مسلمانان انداخته است . حال سوال ما این است . افرادی مانند ابوبکر البغدادی (رهبر گروهک تروریستی و تکفیری داعش) لعنت الله علیه چگونه وارد این مسائل و قضایا شده اند ؟ کجا و چگونه به آنها آموزش داده می شود ؟  اهدف جنگ افزار های رسانه ای  مانند شبکه های اجتماعی  و ماهواره و سایت های ضد انقلاب و ...... چیست ؟ مدیران اصلی و فرعی این جنگ ها کیستند ؟

جواب های گوناگونی برای پاسخ به این سوالات وجود دارد ولی هدف ما بهترین و درست ترین پاسخ می باشد . بنابراین به چند  منبع معتبر مراجعه کردیم و طی جلساتی به بحث درباره این موضوع پرداختیم .

به گفته اقای ....... و آقای ....... خشم اموزی یک سلاح همه جانبه برای فروپاشی یک حکومت و جامعه می باشد که توسط منابعی مانند امریکا و اسرائیل اداره می شود .با هدف از بین بردن اعتقادات و وجود مسلمین و مواردی از همین قبیل . این بزرگواران افزودند که جنگ نرم یکی از بهترین روش های جنگی امورز است که ناشناخته و در عین حال جذاب و فریبنده است . برای استفاده از این نوع سلاح ها باید زمینه هایی فراهم شود . مانند جنگ فیزیکی . باید اول یک جنگ سنتی فراهم شود تا از سلاح های نرم و روانی استافاده نمود .

یکی از استادان گرامی فرمودند که داعش  گروهک تروریستی ،تکفیری که امروزه به وجود امده است با کشتن و راه انداختن خون ریزی ایجاد زمینه برای استفاده از ابزارات رسانه ای و نرم می کند . داعش در چند ماه اخیر با تبلیغات گسترده خود در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی افرادی نخبه رزمی و جنگی را به سوی خود جذب کرده است و با سست کردن اعتقادات اسلامی مسلمانان آنان را از راه دین به در کرده و تحت تاثیرات خود قرار داده است . یا با استفاده از روش روانی افراد خود را وادار به خودکشی انتحاری می کند . در هفته ای که گذشت چند صد تن از مناطق مختلف دنیا با دیدن تبلیغات این گروهک تروریستی به انها ملحق شده اند و به خیال خوشان به رستگاری ابدی رسیده اند .

در ادامه بحث با این دو بزرگوار به مباحث اصلی پرداختیم که خشم اموزی چگونه به وجود می آید .

این استادان فرمودند که تمام سخن هایی که مرتبط با خشم آموزی است را به طور غیر مستقیم در مطالب بالا گفتیم .و بامثالی هایی آنرا روشن کردیم . بنا به درخواست مجدد این ارفارد به مثالی به بحث پایان بخشیدند

ابوبکر البغدادی یکی از زندانیان سیاسی در امریکا بوده که به درخواست دولت امریکا برای  به راه انداختن این معضلات خشم آموزی را بدین صورت گسترانیده است.



  • فروزان علمشاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">