سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

مطالب علمی و روزنوشت های یک معلم

سرمشق

وبلاگ سرمشق حاوی مطالبی است که توسط اینجانب تهیه شده و چنانچه مطلب از مکان دیگری باشد، حتما منبع آن ذکر می شود.
استفاده از مطالب آزاد است به شرط صلوات

راه های ارتباطی:
Email : f.alamshahi@chmail.ir

Telegram : @f_alamshahi71

آخرین نظرات
پیوندها

سلام

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ



به تماشا سوگند

وبه آغاز کلام

و به پرواز کبوتر از ذهن

واژه ای در قفس است...


معلمی عشق است و معلم عاشق. اگر عاشق نباشی معلم نمی شوی.

به وبلاگ سرمشق خوش آمدید. امیدوارم مطالب این وبلاگ براتون مفید باشه و من رو به یک صلوات مهمون کنید. مطالب اینجا توسط خودم تهیه شده و اگر از منابع خارجی باشد حتما ذکر می کنم. خواهشمندم که با نظرات خود من را در این راه یاری کنید.


swear by observation!

And by the beginning of word!

And by the flight of pigeon from the mind!

A word is encaged

Teacher is love and teacher is in love. If you do not love, you will not be a teacher.


Welcome to the Sarmashgh blog. I hope you find the content of this blog useful and make me feel like a salut. The content here is provided by myself, and I would certainly mention it if it comes from external sources. Please, with my comments, help me in this way.

  • فروزان علمشاهی

نظرات  (۱۲)

معلمی شغل سختیه.مخصوصاً اینکه سرنوشت کلی دانش آموز در دستان اوست.
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد ، این آزادی ماه است که او را پایبند می کند.
پاسخ:
جمله زیبایی بود. سپاس از حضورتان
  • کمیل رشیدیان
  • سلام گرفتید بیام وبلاگتون اومدم☺
  • 💟عکس کده💟
  • نه
    جعبه دنبال کنندگان/پیوند ها 
    کلا هیچ کدوم را نمیبینم
    پاسخ:
    سلام.
    شاید سرعت نت شما پایین.چون من مشکلی میبینم.نه تنها در وب خودم بلکه در همه وب ها همه بخش ها کامل هستند.
    باز من قالب وب رو بررسی میکنم.
    ممنونم از توجه شما.
  • 💟عکس کده💟
  • قالب وبلاگت مشکل داره ستون سمت چپ را کامل نشون نمیده
    پاسخ:
    کجاش رو نشون نمیده؟؟
    گاهی پیش میاد آمارگیر رو نشون نمیده
    سلام سایت خوبی دارید

    خوشحال میشم به سایت منم سری بزنید 
    نویسنده هستم و سه تا کتاب درحال نوشتن دارم و بخش هایی هم تو سایتم قرار میدم
    داستان ها و متن های کوتاه هم مینویسم اگه دوست داشتید یه سری بزنید


    پاسخ:
    سلام.
    حتما و با افتخار
    سلام.
    چقدر بیخودی اکتیو.حوصله داریا..دیگه الان کسی وبلاگ نمی خونه که.

    ستاد تضعیف روحیه.خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام.
    شما لطف دارید.
    سلام خانم علمشاهی.
    خیلی وقت بود اثری از شما هیج جا نبود. یادمه تو دانشگاه خیلی فعال بودید. واقعا نبودتون حس میشد. بعد مدتها اسمتون رو تو نت سرچ کردم و واقعا متعجب شدم ار این همه نتیجه.
    خوشحالم مثل سابق فعال شدید. موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم از لطف شما.
    http://shikhouse.ir
    خوب بود
  • کودک درون من، اکتیو تشریف داره
  • سلام ممنون از حضور سبزتون
    از همون اولش از شغل معلمی خوشم نمی اومد
    من آفریده شدم فقط برای یادگیری نه یاد دادن 
    حوصله م نمیکشه یه چیزی رو به یه نفر توضیح بدم تا یاد بگیره خخخخخخ
    پاسخ:
    سلام.خوش آمدید.
    معلمی کار هر کسی نیست.همونطور که فرمودید صبر و حوصله بالایی میخواد.موفق باشید.
  • محمد علیزاده
  • دنبال شدید دنبال کنید ممنون
  • سارا یکتا
  • دانش اگر در ثریا هم باشد،مردانی از سرزمین‌ پارس . . .
    به آن دانش کاری ندارند،ولی به دنبال ثریاخواهند رفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">